Dieta Montignac

Dieta Montignac

DLA KONSEKWENTNYCH

JUŻ OD 50Zł/DZIEŃ

Green Diet Buffet - Dieta MontignacMetoda Michale Montignac nie jest typową dietą. To sposób odżywiania, który opiera się na bardzo starannym wybieraniu pokarmów, które nie dopuszczają do dużych wzrostów stężenia glukozy we krwi. Im wyższa wartość tzw. indeksu glikemicznego w danym produkcie żywnościowym, tym szybciej rośnie poziom glukozy po jego zjedzeniu. A to oznacza wzrost apetytu i chomikowanie zapasów.
Zdaniem Michale Montignac – (twórcy metody), przyczyną tycia nie jest spożywanie posiłków o dużej kaloryczności, ale niewłaściwe nawyki żywieniowe. Metoda wskazuje nam, czego powinniśmy unikać, a spożywanie jakich produktów powinniśmy zwiększyć.
Dieta ta jest dobra dla każdego, kto potrafi zachować trochę żywieniowej dyscypliny. Przynosi dobre rezultaty, gdy nie robi się od niej odstępstw.

To nie jest rygorystyczna dieta …

Przy diecie Montignaca nie musimy rygorystycznie liczyć kalorii. Ale na początku warto zachować zdrowy rozsądek, tzn. nie przekraczać 1500 kcal. Dieta jest różnorodna, dostarcza wielu składników odżywczych, przy tym pomaga stopniowo ograniczyć apetyt. W ciągu 5-ciu tygodni możemy schudnąć aż 7 kg. Na diecie Montignaca nie jest się głodnym, a efekty są znakomite. Dieta ta jest świetnym sposobem na zmianę nawyków żywieniowych. Ciało staje się jędrniejsze, poprawia się umięśnienie ciała dzięki większej ilości białka w diecie. Dlatego, można powiedzieć, że jest selektywna, jednak w przeciwieństwie do innych diet, w żadnym wypadku nie wymaga ograniczeń, co do ilości jedzenia, a już tym bardziej do „liczenia kalorii”. Metoda ta pozwala najeść się do syta i schudnąć. Jeśli masz trudności ze zrozumieniem podstawowych zasad metody Montignac to Green Diet Buffet jest po to aby Ci pomóc.

Propozycje posiłków:

PONIEDZIAŁEK:

Śniadanie: Chleb pitta, twarożek ze szczypiorkiem, surówka z marchewki i selera;
Obiad: Krem cukiniowy, pulpety drobiowe w sosie pomidorowym, gotowana brokuła posypany serem żółtym;
Kolacja: Sałatka z jajkiem i warzywami.

WTOREK:

Śniadanie: Muffiny, dżem, ser biały, sałata mix, pomidor, ogórek, papryka, szczypiorek;
Obiad: Łosoś z grilla ze szpinakiem, sałata ogórek szczypiorek, rzodkiewka;
Kolacja: Ratatuj warzywne z kurczakiem.

ŚRODA:

Śniadanie: Naleśniki nadziewane białym serem polane sosem malinowym, surówka ze świeżych warzyw;
Obiad: Szaszłyki drobiowe z warzywami na sałacie lodowej, pomidor z cebulką;
Kolacja: Makaron sojowy w sosie pomidorowym z tuńczykiem.

CZWARTEK:

Śniadanie: Owsianka jabłkowa, papryka kolorowa na sałacie;
Obiad: Kotleciki mięsno – warzywne surówka z kiszonej kapusty;
Kolacja: Warzywa grillowane na sałacie pekińskiej, ryba wędzona.

PIĄTEK:

Śniadanie: Galaretka z tuńczykiem, sałata mix ze świeżymi warzywami;
Obiad: Stek z grilla, sałata mix seler naciowy, ogórek, pomidor zielenina;
Kolacja: Zupa wielowarzywna z ryżem basmati.

CENY ZESTAWÓW ZA 1 DZIEŃ
Plan miesięczny

Ilość posiłków – 2 : 50zł za każdy dzień
Ilość posiłków – 3 : 55zł za każdy dzień

Plan tygodniowy

Ilość posiłków – 2 : 53zł za każdy dzień
Ilość posiłków – 3 : 58zł za każdy dzień

dowóz diet – cena dowozu diety to 3zł dziennie (na terenie Kielc)

Dowóz diet: od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 05:00 – 10:00
Dieta z wykluczeniami płatna dodatkowo 3 zł (np. – cebula, -sól….)